let's make a list..

Sådär, nu känner jag mig lite tömd och avlastad! Det är det bästa jag vet, att skriva ner allt i listor, så nu har jag skrivit vad som ska göras innan barca, vad som ska packas till barca, thai och trysil, vad som ska hinna göras de dagarna jag är hemma nästa vecka innan jag åker igen och vad som ska göras dagarna jag är hemma mellan thai och fjällen. Så skönt, nu behöver jag inte fundera på det mer! Jag vet att du skrattar Gila, men samtidigt vet jag att du är avundsjuk på mitt ordningsinne, haha.
Nu ska jag släppa ner knuten på huvudet och haka på hilda. Pass ska hämtas och stan ska göras!
EVAN

Kommentarer
Postat av: kicken

när blir det trysil?

2010-02-08 @ 17:14:35

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0