morning




Solen skiner rakt in genom fönstret och jag kände att jag inte kunde sova något mer. Dumt att sova bort en så härlig dag! Känner mig för tillfället dock nöjd med solens strålar genom fönstret och tänkte kolla runt på lite bloggar, innan jag troligtvis går ut på promenad eller en sväng till gymmet. Skulle egentligen ha suttit smink- och hårmodell idag när det är något "bröllopstema" på nk. Dior skulle visa en sminkning och något hårmärke skulle fixa hår. Men jag var för seg på att säga ja så det blev inget av det, vilket jag ångrar lite i efterhand. Man skulle fått plocka lite produkter från dior bland annat.. Menmen, nu har jag ju all tid i världen till att göra ingenting och bara strosa runt. Måste ta tag i outfiten till skivan ikväll också och innan den blir det drinkar med jobbet!

Hoppas ni får en härlig dag!
HILDA

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0