lördag,


Sött och snyggt från twentysevennames!
Idag är det en riktig slapp dag här hemma. Jag gick inte upp förrän tolv, strax efter att Hilda åkte till jobbet. Igår var vi först ute i Sumpan och firade Amanda som fyllde nitton, sen for vi in mot stan för att gå på modevisningen som hölls på Grodan sergel. ZARA var bl.a med, men modevisningen i sig höll kanske inte någon jätteklass direkt om jag ska vara ärlig, men alltid kul med lite annat som omväxling när man går ut! Det var iaf en trevlig kväll i helhet, som dock slutade ganska sent, därav är jag så seg idag.
Nu ska jag kila ner och hämta tvätten, sen ska jag fortsätta att städa vidare!
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0