cleaning

Sött linne från bangkok, leggingsen är från Mango och dessa är Hildas, men jag ska ta och investera i ett par också har jag tänkt! Väskan är köpt i outletbutiken vi har utanför och kommer från friis&company om jag inte missminner mig!

Yes, jag är ledig idag igen och jag har fullspäckat schema. Igår på ikea köpte jag bla med mig en ny klädställning då min förra var så liten, så den är nu monterad och jag ska fortsätta med att fylla den och få lite ordning på alla kläder. Jag ska dessutom en sväng mot staden sen för att hämta ut min telefon som varit på lagning och se till att få klart allt med deklarationen som ska vara inne snart. Montera upp en lampa i hallen och tvätta en massa skor som ska in på omklackning, rensa ur vintergarderoben och slänga upp en massa på vinden, tvätta de förbaskat smutsiga fönstren och få ordning på det nya porslinet i köket. Rensa en massa post som lagts på lager under tiden jag varit borta, betala räkningar och sortera lite.. Till råga på allt ska jag hinna träna också, men det får bli i kväll!
Nu hinner jag inte stå här längre,
EVAN

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack, detsamma. Härliga smycken måste jag säga!

2010-04-21 @ 16:00:21
URL: http://victoriaboije.blogg.se/
Postat av: emelie

snyggt! vart är dina snygga skor ifrån?

2010-04-21 @ 18:47:39
Postat av: alisa

FAN VAD SNYGG DU ÄR EVELINA!!

2010-04-22 @ 14:51:40
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0