00.14

Blusen är ett fynd från Bali, klockan och ringen från thai och väskan från Wedins!

Dagen har gått över förväntan bra idag faktiskt, efter bara någon timme var jag tillbaka i alla rutiner och det kändes som att jag aldrig varit borta från jobbet! Efter att jag slutat svängde jag förbi friskis och köpte mig ett månadskort, passade då även på att svettas i några minuter innan dom stängde för dagen. När jag sedan äntligen kom hem, dvs halv tio, hade jag ingen ork alls att ta tag i något utan har mest slappat i soffan sen dess. Jag har dock letat igenom all min uppackade röra efter min kamerasladd som verkar ha gått och gömt sig, på ett minst sagt bra ställe. Så några fjällenbilder som jag lovat blir det med andra ord inte alls!
Nu ska jag bädda ner mig i nytvättade lakan,
adjöken oh godnatt!
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0