WEEKDAY



Jag tycker det är riktigt snyggt med lite genomskinligt, transparenta plagg. Är förövrigt grymt shoppingsugen och känner att jag är i behov av en ordentlig shoppingrunda någon dag snarast! För tillfället ligger jag i sängen och väntar på att Eve ska anlända med tåget, men hon har inte ens åkt från Norrköping än. Hennes tåg skulle anlända 23.45 ungefär men det har tydligen blivit en massa strul och först nu ska dom i alla fall byta tåg. Jag promenerade bort mot centralen när jag slutade jobbet strax efter halv elva och tänkte att jag kunde vänta på henne där, men så vart inte fallet utan jag fick åka hem en sväng. Nu ska jag ta en macka eller lite nötter! ciao,

Kommentarer
Postat av: Carita

åh, allt transparent elikamed hjärta

2009-10-15 @ 18:49:27
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Shopalicious

Love it!

2009-10-17 @ 10:57:51
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0