leather at h&m

Jag hade fått en fråga om vad dessa skinnimitation byxor kostade och jag lovde att kolla upp det, så jag svarar här. Dom finns just nu att beställa på h&m:s hemsida för ynka 299 kr, så skynda er! ;)

Igår kväll hade ja hoppats på att jag skulle hinna med att fika med E, S och M, men det kom in en gubbe, eller en man kanske man ska säga, vid tiotiden och skulle först ha någon mat, men alla kockarna hade precis gått hem så då skulle han ha en alkoholfri drink, vilken han drack en klunk av. "Bossens" två killkompisar satt som tur var kvar med oss i baren för han verkar lite småskum den där typen och grabbarna sa att han enbart var där för att sitta och kolla på oss.. Min boss är nämligen en tjej hon med! Han dricksade i alla fall hundra procent på den lilla klunken han drack och sådant är ju alltid uppskattat! Därför kom jag tråkigt nog iväg en timma senare än vad jag trott, och någon fika var det inte att tänka på. Nu ska jag ta och rycka upp mig om jag ska få något gjort idag. Tänkte ju gå förbi Topshop outleten en sväng. Nu får jag tyvärr inte med min partner in crimes då hon fick reda på att hon jobbar fram till tio istället för halv tre. Men jag tror att jag ska gå förbi ändå och se om jag hittar några guldklimpar! LATERO,

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0