oh happy day BIG TIME!

Idag small det känner jag, allt på en gång! Jag gick upp tidigt och färgade håret i morse, kände att jag ville se lite fräsch ut på intervjun jag skulle på idag, och jag gjorde det faktiskt helt själv - blev kanonbra! Efter det begav jag mig mot Zara på drottninggatan, där jag träffade deras personal manager och påbörjade intervjun bakom kulisserna. Och gissa vad (svårt efter rubriken), jag fick jobbet!! Det är iofs bara nu över jul, fram till början på januari, men ändå! Dessutom sa de att det mycket möjligt kunde bli en förlängd anställning, om jag trivdes hos dem och om jag skötte mitt jobb. Det ska väl inte vara något problem!
När jag väl kom ut ur butiken, när jag skrivit på anställningsavtal och är helt upprymd att jag höll på och spricka, så ringer de från ett dagis jag varit och lämnat cv hos. De ville att jag skulle jobba redan idag, så det är vad jag gjort fram tills nu! troligtvis ska jag jobba där i morgon också, då killen jag jobbade för har gått och blivit sjuk. Kan det bli bättre? Vi får väl se!
Nu ska jag kila till åhlens, måste byta ett kalenderblock jag köpte igår som var för litet. Efter det, om jag orkar, kanske jag går förbi västermalmsgallerian en sväng, jag har ju nämligen en vipinbjudan från Glamour till en shoppingkväll som är där ;) haha.
EVAN

Kommentarer
Postat av: amanda

Grattis grattis grattis, gud va bra du är eve!!

2009-11-25 @ 19:01:06
URL: http://uppenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis!

2009-11-25 @ 19:07:10
Postat av: kickan

wihooooo! Detta är du sååå värd!

2009-11-25 @ 21:53:46
URL: http://csundkvist.blogg.se/
Postat av: Victoria

Grattis! vad kul :)

2009-11-25 @ 22:32:58
URL: http://victoriaboije.blogg.se/
Postat av: anne

Så himla roligt! stort grattis! :)

2009-11-26 @ 12:51:58
Postat av: Lisa

Vad roligt eve! =) Glad för din skull.

2009-11-26 @ 22:10:13

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0