Nov. 2,

Efter en liten incident igår blev det tillslut en ganska lyckad kväll, inte hemma i egna lägenheten dock, utan i Elins och Paolos lilla lya. Påväg upp till Sthlm inser jag att jag inte tagit nyckeln av Hilda (jag hade lämnat kvar min eftersom att hon egentligen skulle varit kvar med jobb..) och fick panikringa elin, som som tur nog precis hade slutat jobbet. Underbart skön soffa har de iaf och en riktigt fulsöt liten hund, som jag tog ut på promenad imorse och har lovat att vara hundvakt åt någon gång i framtiden för att gottgöra dem! Inte mig emot, saknar att ha en vovve i hemmet!
Idag på jobbet wokade jag min egna mat, så underbart gott blev det! Grönsaker med kokosmjölk och sambal oelek, + en grillad kyckling från grannrestaurangen, mumma! Stolt över mitt första bidrag i woken, därav bilden. haha
Nu sitter jag och äter nästan lika gott på o'learys på stationen, väntar på att Hilda ska komma med tåget och den förbaskade nyckeln. Åh vad jobbigt det är att vara arg på sig själv, finns inte mycket värre. När jag kommer innanför den dumma dörren ska jag hoppa rakt in i duschen, lägga i en hårinpackning, sätta på en kopp te och bara njuta av att äntligen vara på egen mark igen!
EVAN

Kommentarer
Postat av: emma

det där såg väldigt gott ut du.. haha

sv; ohja! ;D

2009-11-02 @ 22:32:28
URL: http://emskaarlson.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0