BYXOR



H&M har ett gäng snygga byxor i olika material och former. Om jag inte redan köpt tre par byxor inom loppet av en knapp månad så hade jag tillåtit mig att hugga ett par direkt!
I morse var vi uppe med tuppen, eller klockan åtta, men för mig som alltid börjar jobba sent känns åtta tidigt. Jag kunde knappt sova något alls inatt, låg och kollade på klockan tills hon var strax innan fyra, men jag känner mig ganska pigg ändå. Ska snart fräscha till mig lite och lämna vår lilla lya för att gå på jakt efter ett par snygga skor. Acne-lookisarna från Scorett är i princip slut överallt och jag är ganska bitter att jag inte köpte dem när de först kom. Såg som tur var att Nilson ska få in ett par i en ganska lik modell i slutet av månaden! Later,

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0