friday!


Norge förra året.
Imorgon kommer A hem och då åker jag till Sthlm, hämtar honom och sen ska vi shoppa inför balen!


Att det är fredag idag är inte något jag hittills märkt av alls, man glömmer så lätt bort vilken dag det är när man är ledig för länge! Igår gick jag och la mig ganska tidigt, eller iaf strax innan tolv, för jag tänkte att det var bra att sova ut när jag inte mår något vidare. Efter att ha legat klarvaken fram till klocka två och lyssnat på min kurrande mage, gick jag tillslut ner för att äta några kvällsmackor i hopp om att kunna somna efter det. Men icke sa nicke, jag blev snarare piggare utav det, och jag kunde absolut inte somna. Sista gången jag kollade på klockan var den 04.15, så strax därefter någongång somnade jag. Tji fick jag för att försöka sova bort min förkylning!

Idag gick jag ändå uppvid halv nio, faktiskt inte speciellt trött(!), och har redan hunnit skrva färdigt mitt filosofiarbete och reskrivit hela loggboken till projektet, åh känns skönt! Sorgligt bara att skriva de sista raderna i loggboken, men skönt att slippa dras med den mer - jag fattar inte hur den kunde bli ca 25sidor!! Nu ska jag i alla fall ta tag lite i mitt rum, har lite som jag ska rensa bort och kanske slänga upp på vinden..

Ha en bra dag!
♥ evs

Kommentarer
Postat av: anne

Joo, gu va söta dom var! Tack för tipset! =)

2009-05-22 @ 14:55:27
URL: http://anneelizabeth.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0