18.26

Intervjun gick bra idag! Frågorna var vanliga och det var ju två uf-företag till så det var inte bara vi som blev intervjuvade. Det togs även en del kort och förhoppningsvis väljer han ut ett där vi ser okej ut! Dagen har varit bra i övrigt. Vi är i stort sett klara med psykologi-filmen, solen har hållt sig framme ända tills nu, jag fick tillbaka två arbeten som gått riktigt bra och jag fick träffa min söta Elin en stund. Nu ska jag strax upp på handbollsträning, är egentligen mer sugen på en lång promenad men det får jag väl ta en annan dag.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack Hilda!=) hoppas allt är bra!

2009-03-26 @ 20:17:36
URL: http://sofiaannas.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0