17:22

Grandcentral Tunic SEK 259, Vila - NELLY.COMErin Printed Tank SEK 199, Cheap Monday - NELLY.COMKarma Dress SEK 599, Black Milk - NELLY.COM
Nelly.com

Jag är så sjukt shoppingsugen idag, jag hoppas verkligen att jag hittar en massa snyggt i thailand! Det är inte inplanerat att vi ska åka något till Bangkok, så jag ska verkligen försöka övertala mamma eller någon att följa med mig dit, har hört att shoppingen är som bäst där!

nu är jag hemma från matchen. vi förlorade, men gjorde en mycket bra match! Jag spelade mittnia i princip hela matchen, var inte kant (som är min "huvudposition") en enda gång faktiskt. Bra gick det också, kul! Nu ska jag ta tag i lite plugg, har en del att göra innan jag åker...

Ha en trevlig söndagskväll och titta inte ut genom fönstret, det snöar igen...
Evs

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0