hm divided exclusive



De här snygga pjäserna skulle jag gärna traska runt i, men några svarta klackar står faktiskt inte på inköpslistan för tillfället så jag får ta och tänka om lite. Visserligen kommer de inte ut i butik förrän i höst och då kan ju faktiskt allt vara ändrat!! På torsdag blir det Göteborg med la familia för min del med Liseberg under fredagen. Ska bli väldigt skönt att komma iväg, även om det bara är en liten sväng. Någon shopping är dock inte att tänka på just nu för min del, måste hålla i de pengar jag har kvar.. Tråkigt men sant. Men något litet kanske man kan unna sig i alla fall ;)

Bokade äntligen in makeupstore-sminkkursen för mig och Elin. Mitt presentkort gick tydligen ut i Juni, vilket jag totalt hade missat, men tjejen jag ringde var som tur var riktigt trevlig så det var inga konstigheter.

Nu ska jag springa ner och äta upp min sista pannkaka!
♥ H

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0