Nyår!

Jag firade som sagt inte med de andra tjejerna igår, utan vi var ett gäng hemma hos Martin Lager. God mat lagade vi, spelade lite spel och hade trevligt! Senare åkte vi nästan allihop ut till golfbanan och där mötte vi som sagt upp tjejerna ochen massa annat blandat folk. Tolvslaget var trevligt iaf, otroligt kallt ute, men mycket raketer och champagne! Bilder från kvällen har jag inga än, det får jag leta reda på snarast.

Idag sov vi länge och åkte sedan med till mormor och morfar. Otroligt god smörgåstårta som morfar får ta äran för bjöds det på och hem fick jag även med mig lite väskor och smycken från mormor. Det är alltid julafton när jag kommer och hälsar på!
Denna kan man använda både som kuvertväska och så finns det ett långt axelband till med, nice!



Ikväll är det Victoria's secret så jag ska försöka dra ihop tjejerna för en mysig tv-kväll. (om de bara kunde svara på mina meddelanden?!) och imorgon blir det stockholm, äntligen! Har inte än skrapat ihop till en full bil, men vi åker ändå, det bara måste bli av.

/evis!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0