godmorgon

Sitter på medialektionen och har inte så mycket att göra, inte något jag har lust att göra för tillfället i vilket fall. Vi håller på med vårat slutprojekt, att göra en film med hela gruppen. För tillfället är det typ bara manusgruppen som har något att göra och dem som ska kolla ut de platser vi ska filma på. Jag är scripta och sminkös, ska även vara med lite i kostymgruppen, så mitt jobb kommer främst igång när vi startar med filmandet. Sitter och kollar lite på vår hemsida för våra armband istället..

Gårkvällen var trevlig, dock blev det inte så mycket spa-kväll då vi alla var för sega. Donade lite med våra naglar i alla fall. Vad dagen bjuder på har jag ingen aning om, får se om någon är sugen på att ta en fika eller liknande. Känner mig lite sugen på någon god macka från p2!

Kan även tillägga att en scripta ska ha koll på hur alla scener ser ut, hur människorna är sminkade och vad dem har för frisyrer (så det inte blir någon Bravehart - lärarna har berättat ett antal gånger att ansiktet är blåmålat på höger sida i ena scenen och på den vänstra i scenen efter.) Jag ska även se till så alla som ska vara med i en viss scen dyker upp vid rätt tillfälle, ta hand om tidsplaneringen osv. Det var väl  ungefär det.

Puss hilda.

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0