match

Sitter och mumsar på lite mörk choklad efter en smaskig sallad! Strax bär det av upp mot Aluceum för samling inför bortamatchen. Lite tidigare idag fick vi reda på att vi kommer ha en enda avbytare med oss, och den är inte på min position, weeii! Kommer dock bli rätt kul att se hur pigg och fräsch man kommer vara efter en timmas intensiv match.

Lyckades hitta mitt matte hem-prov imorse då jag gick upp för att göra om det! De låg bland mina presenter från tjejerna. Dem har jag iof inte visat än så de kanske ni kan få se ikväll vad jag fick! Det var i alla fall väldigt skönt att jag slapp göra om matten.

Nu ska jag slänga ihop lite grejer till matchen. Hoppas ni får en trevligare fredagkväll än vad vi kommer ha!
Puss & kram / hilda

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0