16 dec,

Blogg.se vill inte samarbeta, så detta blir ett bildlöst inlägg..

God förmiddag allesammans, jag ska vara ärlig och säga att jag inte varit vaken särskilt länge faktiskt. Nu ska jag iaf ta och laga till mig lite mat innan det väntar jobb vid klockan ett fram till stängning. Efter det blir det middag på kungsholmen och sen utgång på det! Skönt att jag inte börjar förrän fyra imorgon..
I måndags var förresten jag, hilda och gila på bio, efter ett matbesök i Kungshallen (känns alltid lika underbart när man går in där att känna att jag aldrig mer behöver slava där nere..!!). I vilket fall som helst, vi såg SAW VI och den var minst lika bra som de andra, obehaglig, men bra!
Nu ska jag sätta igång maten och hoppa in i duschen,
so long,
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0