mamma mia

Nu är jag hemma i värmen igen från bion, usch det är hemskt att hösten verkar vara här för att stanna! Men mysigt var det iaf, för oss som stannade hela filmen. Chokladbollar hade vi bakat och elin hade med sig te som värmde gott!

Förövrigt ökade jag på mitt ansiktssortiment idag i stan och köpte fler produkter i serien, har hört att det ska vara bra att ha allt av samma, så vi får se! Dessutom stod jag på mig när jag hämtade ut min telefon och krävde ersättning för att den varit inlämnad mycket längre än den skulle - vips följde även en plattång med hem i väskan!





Nu måste jag lägga mig under täcket, mina tår känns som små isbitar!
Godnatt,
♥E

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0