hurtiga tjejer!

gsfg
Hu, idag har varit en hektiskt dag!
Började med att jag och kicki satte oss i skolan vid 8 och började arbeta med projektet medans de andra hade lektion. Vi hann stämpla alla våra påsar med företagsstämpeln, göra små infolappar att lägga i var och en av påsarna och pyssla ihop egna prislappar att ha på armbanden inför kommande marknader.
När vi sedan slöt oss samman med de andra i gruppen har vi hunnit göra infobroschyrer vi ska dela ut, redigerat lite på hemsidan, tillverkat lite armband, gjort visitkort, tillverkat en armbandsmonter till marknad m.m.. vem kunde ana att det är så mycket att göra med ett UF-företag?!
idag har vi jobbat 8-17, med lite skola emellan korta stunder, sedan hann jag hem 10min innan det var dags att fara vidare på lucia-träningen. Hann även smita förbi edqvist(?) för att mäta ut min lucia-krans och kolla upp vilka kläder jag ska ha på mig och visa upp för sportbutiken på söndag!
efter luciaträningen åkte vi upp för att träna handboll, men det visade sig inte vara någon träning.. kanske lika bra då jag har hunnit städa mitt rum nu ikväll istället, och kollat på tv en stund för första gången på länge!

dessutom fick vi reda på att matchen vi skulle spelat imorn inte blir av, vilket innebär utgång utan krångel - härligt!

imorgon ska vi åter igen arbeta med projektet, har mycket att fixa inför öppet hus på lördag.. men kul är det ska ni veta!

vi hörs imorgon!
kram evs

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0