Fotboll, Klara & eurovision,

image193

Jag var inte lika hurtig som kicks imorse, utan jag gick upp vid tolv. Riktigt skönt att sova ut ibland och bara sega i sängen. Egentligen skulle jag ha varit med Carin idag, hon är hemma över helgen från skolan i Hallsberg, men jag får inte tag på henne. Tråkigt, men istället har jag städat huset åt mamma, så hon blir nog glad!
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan åka och möta hilda och kolla på lite fotboll, hoppas på en spännande match!
Ikväll ska vi som sagt hem till Klara och bli bjudna på lite mat, hörde rykten om tacopaj så det lär definitivt bli gott. Dessutom är det eurovision, go charlotte!
Hoppas att alla hade en trevlig fredagskväll igår,
kram evs.

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0