söndag

Idag har det varit en lång dag känns det som, fast jag inte gick upp ur sängen förens vid tolv! Jag har nästan hunnit skriva klart min bokrecension på franskaboken, städat, spelat badminton, varit på handbollsmöte om Aluceum cup, handlat och ringt till ett par föräldrar. och jag tycker inte att Hilda ska klaga, jag verkar få ta grabbarna under cupen i år. Det är inte det roligaste och absolut inte det lättaste..!!

Josefin verkar vara på att följa med till stockholm nu iaf också, kul! bara två till att ragga upp...
Å andra sidan var det lite bra att vi inte åker imorn, då får jag träffa lite av Arash släkt som kommer och hälsar på!

Nu ska jag gå och styra med lite annat och göra mig en kopp te som jag varit sugen på hela dagen, gott ska det bli.
Puss och godnatt
evis

och förresten haha, jag håller med hilda - bli medlem på den här sidan! :) Samlar man ihop poäng så kan man vinna kläder, alldeles gratis!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jaha okej, var de länge sen ni var här? eller var du här nyligen? För du är himla brun väl :)? tyckte jag såg de på nått kort :) Mm men igår så hittade Pappa och dom en bargata med världens hålli gång så vi ska dit tror ja nån kväll ;D Sen åka in till Natal, för vi bor ju I Ponta Negra! Shoppade du mycket när du var här? hihi förstår att du är avis, det är kanon här :)

2008-12-29 @ 02:45:15
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-29 @ 02:50:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0