mango

Ganska så nyss hemkommen från en heldag på jobbet, följt av klubbkväll på mango! Jag och Gila gick förbi en sväng, det bjöds ju på både goodiebags, godis och gratissminkning från face + att Hilda jobbade, så det var inte helt fel! Blir alltid så sugen på att köpa smink när jag blir sminkad sådär, tänker att jag vill ha alla sorters penslar och allt, samtidigt som jag vet att jag sen aldrig kommer att använda det, haha. Men kul var det,  och skönt om inte annat, efter en lång dag.
Nu ska jag plocka iordning lite här hemma innan jag ska bädda ner mig med te och och en varm vetekudde. Jag håller nämligen på att bli sjuk, vilket inte alls går för sig då min babe kommer i helgen! Känner mig lite hängig och öm i kroppen, så hoppas på att jag inte drar på mig något virus lagom till helgen då jag är ledig..
sleep tight,
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0