norrköping


Linne från H&M, ville dock ha en strl större.

Svarta, slappa & snygga - Bik Bok.

Pappa köpte med sig smaskigt fika hem när han och Daniel varit hos farbror doktorn i stan.


Var en trevlig dag på stan med E, M & C! Shoppade lite smått och gott och var allmänt flamsiga. Kunde dock inte bestämma mig för någon bikini eller sandaler så det viktigaste fick jag inte med mig hem. Lyckades även glömma mobilen inne i Bik Bok´s omklädningsrum. Kom som tur var på det precis när vi satte oss i bilen för att åka hem. Jag hade inget annat val än att springa i en hejdundrande fart tillbaka för att hitta den liggandes i provhytten under ett svart linne ( bilden ovan) som jag hade testat. Blev dock inget köp av dessa linnen men det kan det mycket möjligt bli någon annan dag!

Blev inget våffelätande för min del ikväll. Åt en massa annat så vi bestämde oss för att vi skjuta upp våran våffeldag med familjen tills imorgon istället!

hilda

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0