Melodifestivalen!


Mycket taggning för andra chansen i Norrköping.

Idag fick jag gå upp tidigt för att vara lördag, redan vid halv åtta, och har spenderat förmiddagen på aluceum i sekket med kicki. Känner mig inte alls pigg och kry än, får trycka i mig en ipren igen innan vi åker på melodifestivalen ikväll, för då vill jag må bra! Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig än, kanske en svart klänning jag lånat av hilda, men jag vet inte om det lyser alldeles för mycket blek- och sjuklighet om mig då... Vi får se! :)

Nu ska jag ta ett varmt bad och sedan lite smått börja göra mig iordning. Ha en trevlig lördag, det kommer vi förhoppningsvis att ha!

Evs

Kommentarer
Postat av: kicks

Hoppas ni får det kul babes!

2009-03-07 @ 18:55:08
URL: http://kickshere.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0