here I am baby!



Lite smått dålig update från min sida, men här har ni mig iaf, glad för två nya hårband jag fann i lilla smyckesaffären idag i söderköping, endast fem spänn styck också! Vi har varit där ett gäng och ätit oss mätta och myst i kvällssolen, härligt! Förövrigt har jag varit med grabbarna i smu idag igen, det gäller att ta vara på ledigheten ordentligt, sola, bada och spela myket volleyboll - älskar't! Imorn börjar jag jobba vid fyra igen och kommer att jobba hela helgen...Det är bara att bita ihop och komma igen, förhoppningsvis får jag ut de rara gamlingarna på innergården, så att jag iaf kan få skymta lite av solen!

So long,
EVAN

Kommentarer
Postat av: kicks

nice baby!

2009-06-28 @ 00:01:58

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0