torsdag

Åh va skönt det känns att vara hemma i min säng just nu! Efter skolan blev det en trevlig fika på p2 och sedan åkte jag och klara direkt till aluceum för att träna våra tjejer och grabbar och nu är jag äntligen hemma och har ätit! Tyvärr är det strax dax för träning och aluceum igen, säger tyvärr för jag är faktist inte något vidare sugen.. Brukar inte vara allt för många som tränar och mitt handbollssug är inte på topp för tillfället. Lite beachhandboll skulle dock inte sitta helt fel! Hoppas att vi blir många idag iaf, känns som det behövs lite match-träning inför matchen i helgen! Vi har ju inte haft några träningar på lovet så man är väl inte i toppform direkt..

Jaja, nu ska jag sluta gnälla och se om jag hinner ta tag i lite plugg innan träningen börjar.
Ha en trevlig kväll! kram hilda


Bild från beachhandbollscup i Kalskrona -07.

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0