morning!


Hade önskat att vädret såg ut såhär när jag tittade ut genom fönstret imorse..

Fy så trött jag är, knappt att jag orkar hålla upp ögonen.. Hoppas att det är lite yngre lag som spelar idag på handbollen, så att det inte blir alldeles för anstängande!

När jag är klar däruppe, framåt två någongång, så ska jag hem och sova en stund tror jag. Jag sov inte mycket inatt så det kan nog vara skönt. Ikväll skulle vi hitta på något med några utav tjejerna, kasnke laga mat eller så, vi får se!

Nu måste jag gå och äter frukost om jag ska hinna!
Have a nice day!
 Kram evis

Kommentarer
Postat av: Bella

Vi kan va hemma hos mig, är ensam :)

2009-02-07 @ 10:09:00

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0