22.58

Efter att ha pluggat en stund tröttnade jag, var nära på att somna, och gick då istället för att laga mat till familjen. Potatismos och lax blev det, exklusivt! Efter det har jag kollat igenom en massa kläder jag har lagt undan som jag inte använder längre. Hittade den här klänningen, vilken jag sydde bort axelbanden på och simsalabim så blev det en helt enkel svart klänning. Funderar på att köpa en dragkedja och sätta dit på ryggen eller något liknande, ska nog smycka till den på något sätt iaf! Kanske har jag den på fredag då vi är bjudna hem till Lisa K på födelsedagsmiddag och förfest inför utgång, otroligt taggad är jag faktiskt!



Nu ska jag titta på benjamin button och sen hoppa i säng, imorn är det projektmöte eight o'clock!

Sleep tight!
Evis

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0