Julloooov!


e e

God morgon! 
Hur härligt känns det inte att vakna upp och känna att man äntligen får vara ledig ett tag? Dock har jag två böcker att läsa, en på franska och en på engelska, och ett religionsarbete att skriva, men det får vänta, för nu ska jag njuta av ledigheten några dagar först! 

Igår var det som sagt revy som gällde på morgonen, jag såg den iofs i förväg i torsdags med Arash och Oskar, men den var snäppet bättre igår, vilket kan bero mycket på stämningen i aulan. Matilda och Klara var jätte duktiga, och sjöng i ett nummer som inte fick vara med i torsdags, tråkigt!, för det var jättebra! 
Efter det var det julklappsbyte, oh hör och häpna så fick jag för första gången på dessa tre år vinna hem ett! En söt liten badanka fick jag, mycket bättre än ffk-vimplar och disksvampar som det fanns i andra haha. 

Efter vi önskat varandra god jul och gott nytt år, så for jag & kicki med hennes syster + kompisar in till stan för en sista julshopping, så nu är alla klappar klara! Jag köpte även en kofta på secondhand som jag tänkte visa upp nu, men då jag glömde ta med den så får det bli en annan dag. 
Igårkväll var det skolfest, men varken jag eller Kicki var något sugna på det alls. Istället hade vi syjunta hos mig, hon sydde sin kjol hon ska ha på juldagen (vilken verkar bli ursnygg) och jag satt som en annan skräddare och sydde upp byxor åt herr Ghambary. När jag får tid över en annan dag ska jag sy ett linne till kjolen jag ska ha på juldagen, hoppas det blir bra!

Nu sitter jag här och väntar på samlingen, är inte alls pigg på match idag! 
Ikväll är jag bjuden till hotellet på födelsedagsmiddag för Josefin som fyller 18 idag! Det blir nog mycket trevligt och gott om inte annat! 

Ha en bra lördag, kram evs


Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0