home sweet home


Tänk att det snart var hela fem månader sen jag vinkade av m&k när jag hoppade av i sthlm och de for vidare med tåget mot arlanda! Då tänkte jag att det var evigheter kvar tills jag skulle få komma bort till dem och värmen. Trots det var det hela över igår och vi avslutade som vi började, jag hoppade av i sthlm och vinkade av dem när tåget började rulla vidare. Denna gång i motsatt riktning, mot norrköping!
'
Det har iaf varit den bästa resan någonsin i mitt liv, och jag längtar redan så till nästa. Även om det är kul att komma hem till alla vänner och familj, så är det självklart alltid lika trist att åervända till grått och trist väder..
Därför känns det skönt att redan ha något att se fram emot; i sommar blir det peace&love (om jag får ledigt?) där vi förövrigt ska träffa några vänner från bali igen, riktigt kul! Sen sticker jag och kicki till usa en månad och i höst blir det förhoppningsvis en sväng ut i världen igen om det blir som jag vill! Självklart har jag en hel drös med bilder från resan nu som jag ska bjuda på, men jag väntar tills jag fått bilderna från matildas kamera också så att det blir så lite rörigt som möjligt!
'
och just det, det måste jag berätta! Under min lilla vistelse på hemmaplan i sthlm igår var jag inne på Zara en sväng, mest bara för att säga hej till alla och självklart passa på att visa att jag är tillbaka på svensk mark om det möjligtvis skulle dyka upp en ledig tjänst. Det hela slutade i kramkalas och när jag någon halvtimme senare stod utanför på gatan igen hade jag skrivit på kontrakt fram till september, gissa hur lycklig jag var?
Så nu är jag hemma en vecka, blir omhändertagen av mina päron, umgås med tjejerna och firar påsk innan vi åker till norge med familjen nästa vecka. Ska bli riktigt kul att komma upp på brädan igen, känns som att det var evigheter sen! Efter det börjar det hårda livet med jobb och träning, men ska jag vara riktigt ärlig så är det något jag ser riktigt fram emot!!
Over and out,
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0