pics



slänger in några bilder från förra helgens lyckade lördag. Man har alltid lika kul med dessa snyggingar!
Den här helgen har varit riktigt trevlig den med. Tjejerna lämnade mig nu ikväll, förutom veronica som stannar någon dag till. Alltid skönt med sällskap! Helgen bjöd bland annat på collage och magenta, shopping för tjejerna och jobb för min del. Så nu är jag helt slut! Skönt att ha en ledig dag imorgon och kunna pusta ut. Men något pustande har jag inte tid för när jag tänker efter. Ska upp med tuppen för träning med gilet, yes jag ska äntligen börja röra på mig igen! Sedan står en rad saker på schemat, funderar bland annat på att försöka få en tid hos frisören om det finns någon möjlighet, behöver förändring! Har dock svårt att bestämma vad jag ska göra.. Tips??

HILDA

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0