BALI BABY BALI

Detta far bli ett bildlost inlagg, jag har suttit och forsokt ladda upp i evigheter nu, men det vill sig inte... Far bli nar jag kommer hem istallet!

Det har hant lite sen sist, vi har hunnit med bade KL och lilla perhentian, vilket var toppen! Shoppingen i Chinatown var helt sjuk, sa nu borjar ryggsackarna kannas lite fulla.. men lite till ska det nog fa plats! Perhentian var jattefint, riktig paradiso och jag har nastan aldrig sett ett sa blatt vatten! Mysiga spelkvallar och god mat, det enda negativa var val varanfamiljen som bodde under var bungalow, men det ar sant som hor till, haha.

Nu har vi iaf slagit oss ner pa bali och vi bor pa ett riktigt mysigt hotell. Det ar i princip bara svenska och norska ungdomar i var alder, sa vi stormtrivs med allihop. Ikvall blir det utgang i vanlig ordning, avskedsfest for grabbarna i rummet bredvid, sa fragan ar hur det blir med var planerade moppehyrning imorgon. Det loser sig! Vi har dessutom planerat in surfkurs och har tittat ut lite andra stallen att besoka har i landet, men troligtvis blir det mest sol och bad nu framover for att njuta in i det sista!

Nej nu ska jag slita mig, dra med mina babes for att fa i oss lite naring for att sedan utklassa vara vanner i kvallens tavlingar!

EVAN


Kommentarer
Postat av: gila

va kul du verkar ha! miss u

2010-03-14 @ 13:23:10
Postat av: kickan

NJJJJJJJJJJJJUUUUUTTTTTT! och vet du vad? Solen väntar här hemma på er. Äntligen lite härligt väder!! fast snön väntar tyvärr också på er.. Men i alla fall, jag saknar dig! <3

2010-03-14 @ 20:13:38
URL: http://csundkvist.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0