2334

Idag har goingarna i asien uppdaterat med lite bilder på fejjat, härligt att få se hur de har det, och jag längtar inte mindre direkt - efter både dem och klimatet!!
Igår blev det en minst sagt mysig tedrickarkväll hos emily, vilken avrundades så sent att jag sov kvar där. Började ju inte jobbet förrän tolv idag, så jag åkte direkt till jobbet imorse. Jobbade över lite extra och mötte sedan upp Gila och Hilda för en liten sväng på Åhlens innan det stängde. Ikväll har jag och H tittat på lite film och smaskat i oss god wienernougatglass, muma.
Nu är det nattinatti och imorgon kommer kickan igen, jippi!

PUSS EVAN

Kommentarer
Postat av: Madame Silver

De ar riktigt snygga men snyggingen nummer ett ar tyvarr inte med pa bilden :P

2010-01-14 @ 09:46:11
Postat av: evs

haha jag trodde att det var du på bilden klara, men nu när jag kollade närmare och på fler bilder på fb såg jag att det var elin... tabbe av mig!

2010-01-14 @ 22:34:24
URL: http://evhiki.blogg.se/
Postat av: Madame Silver

Du ar forlaten vannen:) Inte sa latt att se skillnad pa tv snygga syrror! :P

Miss you!

Kramar Madame Silver

2010-01-15 @ 06:44:14
Postat av: kickan

haha vilken? :P

2010-01-17 @ 22:43:07

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0