003

Helgen är över och imorgon är det ny vecka igen, redan 18e imorgon, det är sjukt vad fort tiden går! Men senaste dagarna har minst sagt varit trevliga med kickan som inneboende, utgång på Berns i fredags och mys i lördags! Ikväll har jag ätit köttbullar med Calle på Lokal, innan jag åkte hem och joinade Gila och Hilda här hemma i lyan. Vi skulle kolla på falk, men i brist på tvintresse har det mest blivit styrt med en massa annat.. Imorgon blir det jobb för min del, ska försöka hinna förbi kungsholmen och hämta ut mitt nya pass och kika in på mexikanska ambassaden med. Får se vad tiden räcker till!
Nu kanske det börjar bli dags att tänka på refrängen.. Haha och föresten, om ni inte redan lagt märke till det, kolla gilas finger..
SLEEP TIGHT,
EVAN

Kommentarer
Postat av: Gila

Älskar mitt kött-finger! :D

2010-01-18 @ 12:33:50
Postat av: kickan

haha! Snygging i mitten säger jag bara!

2010-01-19 @ 22:01:30

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0