wednesday


Middagen igår på hotellet med Josefin smakade riktigt bra, pommes, oxfilé och beasås - precis som på den gamla goda tiden! Efterrätten stod Rikard för, en varsin god drink och en shot på det, haha. De slank ner rätt bra de med!
Idag bestod min förmiddag av att uträtta ärenden åt mammi. Åkte med vovven och klippte klor, skjutsade runt på lillebror, gick hundpromenad och köpte ett kontantkort till thailand, mamsen ska nämligen koppla bort jobbet helt på semestern men ändå kunna ringa och smsa de hon vill. Mycket klokt och bra tycker jag! Dagens lunch tillbringades på p2 idag igen, men denna gång var Calle med, trevligt! Efter lunchen åkte jag och kicki in till norrpan och spatserade i lite affärer. Tanken var att träffa Elin H och mysa lite, men planerna ändrades och jag bjöd kickan på bio istället. Det funkade minst lika bra och snabba cash var som jag hade hoppats, så jag är nöjd!

Nu ska jag sätta på lite te, min hals mår inget vidare och behöver bli frisk till lördag!! (vi kan ju låtsas att vi sitter i samma soffa hildis, hoppas att tet smakar!)
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0