today


blus - Mango, skinnjacka & halsband - mq , pälsväst & byxor - Zara, Skor - Nilson

Min kamera fick en knäpp när jag lite snabbt skulle ta en bild innan jag drog ut på stan förut. Blev sjukt suddig och skapligt benig också, skulle kanske låtit den vara så, haha. Fixade med det jag skulle och var inne på jobbet en sväng också, klart jag måste vara där även när jag är ledig ;) Carolina berättade att vi ska leka imorgon innan vi börjar, så det ser jag fram emot! Nu ska jag fixa en kopp te, halsen börjar kännas en aningen bättre av allt te, så jag fortsätter. ciao,

HILDA

Kommentarer
Postat av: Lisa K

Riktigt najs outfit Hildis :)) Hoppas allt är bra med dig och att det inte blir allt för tomt i lägenheten nu utan evis. Puss & kram!

2010-02-20 @ 09:42:52
Postat av: Sandra

Snyggt!!!

2010-02-21 @ 22:18:14
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Frida M

Gillar bloggen! ;) Fint med svart päls över skinnjackan :)

2010-02-23 @ 08:41:39
URL: http://lovelymi.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0