Go morgen!

Nu befinner vi oss i oslo på en liten mellanlandning, kænns skønt att ha kommit en bit iaf, efter lite førseningar hemma på arlanda! Igårkvæll fick vi mer eller mindre dissa utgång, vædret var inte riktig på topp, så vi ville inte riskera att bli kvar i stan hela natten lång! Dærfør blev det sushi, snask och mys hos bella istællet. Calle pallade inte att vænta på kicki som kom strax efter tolv, och nær jag læmnade tøsarna før att bege mig hemåt var det ingen mening att lægga sig och sova något, vi åkte trots allt redan vid halv tre sen.
Så nu står jag hær, efter at ha varit vaken i drygt 27 timmar, haha. Kænner mig otrolig alert må jag sæga!

Nu ska vi strax bege oss mot lite mat, sen ær det dags att røra sig mot gaten dær planet sedan før oss mot bangkok!

Puss,
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0