ALL BY MY SELF . .



Kändes lite småkonstigt att vakna upp utan Evan här hemma, och så kommer det somdagt bli i sex veckor framöver.. buhu! Hoppas att alla känner sig manade att komma upp och hälsa på nu, så ja inte känner mig så ensam i vår lilla lägga!
Börjar känna mig lite småsjuk också och trodde jag skulle dö igår på jobbet, allt bara snurrade. Skönt att vara ledig idag iaf, har ett helt berg med kläder att ta reda på efter resan, blev en del hemshoppat. Missade dock helt att gå tillbaka till en spansk liten affär där det fanns grymt mycket snygga smycken.. Jag hade bestämt mig för två helt underbara halsband, korta, lite grövre i silver och kanske fem ringar, men nejnej.. Kommer nog inte kunna släppa att jag glömde de på ett bra tag.. jäkla miss. Nu är det frukost, latero!

HILDA

Kommentarer
Postat av: magda

jag kommer och livar upp stämningen nån gång framöver! tar med mig några tjejer i bilen så blire nog grajt! :) men blir ju inte förens efter sportlovet nån gång..

2010-02-19 @ 20:52:52
URL: http://maagda.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0