19.49


Snygga läppar och bryn hos elliott j frieze.
Kom hem från stan för en stund sen och har sen dess suttit och pratat konstant i telefonen med gilet som strax ska på date. Stackaren får stå och vänta på bussen i hundra år. Jag har tur som bor där tunnelbanan i stort sett går som den ska utan några större förseningar.
Maten hos g var grymt god och en utav servitörerna på hennes jobb har blivit lite småkär i mig och vill alltid bjuda på en massa gott och god dricka. Oftast brukar jag ju jobba när jag är där och tackar självklart nej men idag var jag ju ledig så då tyckte han att jag kunde ta lite vin på maten. Så det blev det, och en massa vindruvor, vattenmelon och annanas. Men det räckte minsann inte, utan sist kom han ut med friterad banan och vaniljglass. Så nu kan man verkligen säga att jag är mätt och belåten!

HILDA

Kommentarer
Postat av: evan

Haha, Hamid..!

2010-02-24 @ 05:33:35
URL: http://evhiki.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0