..

yes, texten är som vanligt igen! då pubbar ja det lilla jag skrev igår nu då..

Igår jobbade jag till halv tolv istället för nio och sedan bar det av till p2 ganska snart efter att ja slutat. Åt en riktigt god kycklingsallad och satt och pratade jobb och annat med C, M & K. Känner för tillfället att jag har lite beslutsångest men det släpper förhoppningsvis efter nästa vecka!

Ja var ju somsagt i Stockholm tisdag-onsdag och tisdagens planer var två antsällningsintervjuer samt att käka lite med Eve och strosa runt på stan. Onsdagens planer var att gå till arbetsförmedlingen för att träffa lite arbetsgivare samt att lämna in en hel drös med cvn.. Men planerna ändrades dock lite,
Efter första anställningsintervjun, som förövrigt gick bra, så hade jag stängt av telefonen, som var mammas, och jag kunde inte koden är värt att tilläggas. Därmed hade jag lite problem med att få tag på Eve som själv promenerade runt på Östermalm i väntan på mig. Lyckades tillslut, efter mycket möda få ta på henne och vi begav oss mot tunnelbanan för att röra oss mot Drottningatan. Men när vi kommit halvvägs blev vi stoppade och fick ställa upp som statister i en ny tv-serie som ska sändas på SVT nästa höst (tror jag), där Jacob Ericksson, erik johansson och gustaf hammarsten var med bland annat. Det skulle bara ta "en liten stund" och vi fick en slant så varför inte tänkte vi och följde snällt med. Våra saker lämnades på ett hotell där vi även fick fylla i lite personuppgifter och annan information de behövde. Traskade sedan vidare till nästa hotell där scenen skulle utspela sig på ett uteställe. Vi såg inte i närheten ut som de andra statisterna med svarta klänningar, klackar, läppglans och så vidare men det var bara att köra på. Gömde oss när de behövde folk uppe på dansgolvet men visst slutade vi där uppe dansandes i alla fall, utan musik när filmandet började. Vid fyratiden frågade jag hur länge vi skulle hålla på eftersom att jag inte ville missa min anställningsintervju klockan fem, max fyrtiofem minuter fick jag till svar! Så det var ju okej, var bara en station att åka med t-banan så det hann jag. När klockan var tio i fem kände jag mig dock inte lika säker på att jag skulle hinna längre och nej, ja hann inte heller.. Men det slutade ganska bra ändå ska tillägas!


Nu är jag precis hemkommen från en sväng till Norrköping med tjejligan, det var en trevlig kväll så länge det varade! Morgondagen bjuder på lite jobb blant annat. Nu är det sovdags, godnatt :)

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0