last night

Igår var jag hemma en sväng på dagen i Finspång, för att sedan åka med Kicki, Klara och Matilda upp till lägenheten. Med fullproppad bil åkte vi, svängde även förbi ikea en snabbis, för att tjejerna skulle spendera helgen här hos mig. Så nu har jag fått in lite mer av mina prylar och det känns mycket mer hemtrevligt! (Jag lägger in ett inlägg med bilder om en stund!) Igårkväll blev det bara mys och uppackning med pizza och cola, eftersom att vi kom fram så sent. Idag har jag jobbat i stort sett hela dagen medans tjejerna gått på stan och nu är vi hemma och har ätit gott och strax ska vi bege oss mot något mysigt ställe till att börja med, vi får se var vi hamnar!


Ha en bra lördag, för det har jag!
EVAN

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad jobbar du med? :)

2009-09-06 @ 15:34:05

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0