home sweet home

det här skulle ha publicerat i fredags, men självklart var jag så klantig och glömde trycka på rätt knapp...
Igår rullade jag in med tåget strax före halv tolv och tjejerna var gulliga att hämta mig, mycket uppskattat och kul att träffa dom igen!

Idag har vi varit på en liten roadtrip till Örebro, gått i lite affärer där och hälsat på min käre bror och Eric. Deras lägenhjet var verkligen jättefin och så här i efterhand kom jag på att man kanske skulle ha tagit lite kort på den.. Trevligt var det i vilket fall och nu är jag hemma för att göra mig lite iordning för kvällen. Vet inte riktigt vad vi har för planer än, men att jag ska vara med tjejerna och träffa några av grabbarna är ett som är säkert!

..förresten fick jag min kära nya dator igår! Vi har inte riktigt hunnit bekantat oss med varandra än, det får jag göra nästa vecka, för i helgen går annat före!

Puss,
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0