BURBERRY


Har tyvärr inga bilder jag kan visa er nu så ni får nöja er med dessa godingar från Burberry!

Hallå på er! Nu sitter jag och har tagit första bästa datorn inne i kungshallen. Har provjobbat lite både igår och idag, så det känns bra. Jag åkte hem från Stockholm i Lördags men åkte tillbaka redan tidigt i måndags för att fortsätta mitt sökande efter jobb. Vi har för tillfället ingen dator hemma hos Eve då jag inte tog med någon upp den här gången och hon lämnade tillbaka sin för att köpa en ny som inte har kommit än. - därav den dåliga uppdateringen. I helgen ska både jag och Eve hem och då har vi väl lite planer på utgång och självklart spendera en massa tid med tjejerna. Nu blev det precis en väldigt fylld helg för min del då vi även ska ha släktkalas hemma hos oss för lillebror samt att jag ska jobba lördag-söndag. Men jag har ju hela nätterna på mig ;) Nu ska jag lämna er för att springa runt lite på stan, har för mig att jag såg nitarmband på rea häromdagen! Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: n i c c a n h

Deras senaste skor är så heta!

sv: Ja, en boxformad tröja skulle ju inte helt fel! :)

Ha en toppen dag ;)

Kram

2009-09-23 @ 16:21:51
URL: http://niccanh.blogg.se/
Postat av: Sandra - Piffad

GRYMMA SKOR!

2009-09-23 @ 18:47:26
URL: http://piffad.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0