break

hallå hallå, tog mig lite fritid från all lunchstress och satte mig en stund vid datorn, kan vara skönt att komma ifrån en stund! Igår var jag, hilda och min jobbarkompis sara på bio, vi såg Coco Chanel och den var grymt bra! Dock blev jag så otroligt sugen på att sy och bara trånar efter att mamma och jag ska åka upp hit igen på söndag och äntligen få med min symaskin. Jag har som sagt lämnat tillbaka datorn efter några ångestfyllda nätter och har istället beställt en mac som jag hoppas kommer imorgon innan jag ska till jobbet. Ska försöka få tag på budfirman sen och se vad som går att göras åt saken! Efter jag slutat imorgon vid nio åker jag med tåget hem mot härliga fimpen där jag ska vara över min lediga helg.. Nice!

Nu ska jag nog kila tillbaka igen så att Elin inte surar ihop, haha!

EVAN

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv; Tack! Den filmen måste jag kolla in.

2009-09-24 @ 19:40:03
URL: http://fashioncircus.devote.se

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0