SWEET


Elin bjöd på jättegott och mysigt fika innan jag åkte tillbaka hit!


Eves gulliga lapp (som dock fått lite vatten på sig) & mamma fyllde på skafferiet, köpte den söta klubban och ett par vantar så jag inte skulle frysa! Ibland kan småsaker göra en hel dag!

Vantarna kommer faktiskt till användning redan idag då även min stora jacka åker på! Jag tänker minsann inte springa till bussen i snö/regn idag med. Såg nämligen första snön falla igår när mitt arbetspass började närma sig sitt slut. Visst är det mysigt med snö, men det räcker att den ligger tät runt juletider enligt mig!

Kommentarer
Postat av: Semra

vilken härlig blogg, inte sista gången jag vistas här:):)

2009-10-14 @ 21:41:20
URL: http://semradedic.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0