sweet dreams

Egentligen borde jag sova för länge sedan, men då jag och Hilda jobbar om varandra har vi mycket kvalitetstid att ta igen såhär om kvällarna, haha. Nu är det iaf rent och fint i lägenheten igen, undanplockat och städat, precis som det ska vara! Idag har jag jobbat långpass och efter att jag slutade tog jag en kvällsfika med stork och martin!
Imorgon när jag slutar ska jag och h förbi nya topshopbutiken en sväng innan hon går på sitt kvällspass, så vi får se om det är något att ha, nej nu måste jag lägga mig om jag ska orka upp imorn!
Sleep tight,
EVAN

Kommentarer
Postat av: Jennsan

gillar bilden!

2009-10-22 @ 12:33:39
URL: http://pennypie.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0