S. GOYA



Köpte byxorna från Stine Goya i förrgår, för att ta hem och testa lite mer och se om dom är ett par keepers. För tillfället känns det ganska bra (det funkar ju till och med att stå och hoppa runt på ett ben i dom, haha!), bara det att det finns så mycket jag vill ha och man kan inte alltid få allt utan måste avstå lite.. Ska fundera lite till innan jag bestämmer mig.
Annars sitter jag bara och väntar på ett samtal som jag tycker borde komma nu! Ska ta en fika med min farbror, faster och lilla kusin efter samtalet, så det vore ju inte helt fel om telfonen kunde ringa nu!

Ikväll blir det jobb igen, likaså imorgon, medan mina tjejer ska ha det trevligt tillsammans och sedan köra gärnet på Hugos halloweenpartaj. Är inte ett dugg avundsjuk och deppig, nejdå.. Kul att Evan hade möjlighet att ansluta sig till ligan i alla fall! Hade tänkt att jag kanske kunde få sluta lite tidigare och ta tåget hem imorgon så jag kunde möta upp brudarna i Norrköping, men den möjligheten verkar vara ganska utesluten nu, var ont om personal ändå. Jaja, vad är väl en halloweenfest på Hugos när man kan servera ett gäng halvfulla rika snubbar och stora sällskap som vill att man springer fram och tillbaka som en galning och fyller deras tallrikar!? ..när man själv inte ätit någon mat på nio timmar. Underbart! Om någon är sugen på att göra mig sällskap här över helgen är ni mer än gärna välkomna! ciao,

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0