Nu ni..

..nu händer det äntligen lite grejer. Jag ska alldeles strax lämna Eves lilla etta, eller jag kanske ska säga vår lilla etta! Blir nog så att jag flyttar in här i morgon eller på tisdag. Känns jättekul! Kändes dock mindre kul att jag var tvungen att tacka nej till ett jobberbjudande idag. Men jag ska ge den här restaurangen jag jobbat på de senaste dagarna ett försök nu har jag bestämt mig för, och blir det bra så har jag redan heltid där! Så nu ska jag hem och hämta upp lite mer kläder och sånt, och självklart kameran så ni ska få lite mer personliga bilder istället för en massa annat. Ska även försöka hinna förbi h&m nu innan jag åker, spanade nämligen in ett tre-pack med ringar häromdagen som jag inte köpte men vill ha! Visar dom imorgon om jag hinner. Tänkte även visa att Din sko återigen ska få in en massa godbitar, tummen upp!



H

Kommentarer
Postat av: alisa

hahahahaah. provade de där skorna längst ner idag inne i stan. fyfan vad fult med så hög klack. vissa "trender" går ju helt åt skogen alltså. annars var de ju sjukt snygga, synd att de förstörde dem!

2009-10-11 @ 23:21:13
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0