JIMMY CHOO



Godmorgon!
Har suttit framför datorn med en stor kopp te och mackor såhär på morgonkvisten. En sak som är väldigt skön med att jobba sådana pass som jag gör är att man kan ha lugna, mysiga morgonstunder och även en dag på stan eller liknande. Jag börjar vid fyra-fem tiden för er som inte vet, och slutar ungefär sex timmar senare! Fick även ett roligt jobb-besked igår som jag kan berätta mer om nästa vecka, när jag själv får lite mer info!

Jimmy Choo släpper ju somsagt sin kollektion för h&m den 14 november. Den stora frågan är väl om det är värt att stå och köa för att knipa en av de 160 platser som får komma in de två första timmarna!? Får ta och kolla in kollektionen lite nogrannare och se om jag hittar något guldkorn. Nu - duschen!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0